Boria Zaman Dahulu

Isnin, November 22, 2010

TV3 Rakam Boria Remaja Untuk 'Mai Penang My Boria' REMAJA TV3







Baru baru ini Krew TV3 yang diketuai oleh Mohd Syazwan Roslan (E’OnE) Penolong Penerbit & Pengacara, REMAJA TV3 telah memberi peluang kepada boria Pulau Pinang dalam 'Mai Penang'... 'My Boria" untuk rancangan REMAJA TV3.

Kumpulan Boria Remaja GEMA PERMATA pimpinan Mustaffa dari Bandar Perda, Bukit Mertajam Seberang Perai bersetuju untuk buat persembahan dan terlibat dalam pengambaran rancangan ini. Pn. Azura Abdul Karim dan rakan-rakan lain juga turut terlibat sepanjang pengambaran diadakan sekitar lokasi Pulau Pinang dan Seberang Perai.

Saya turut sediakan sebuah rangkap karangan bertajuk 'REMAJA DI ZAMAN MAKLUMAT'. Lagu boria pula oleh Zulkipli Omar. Sepanjang pengambaran saya turut membantu mencari lokasi-lokasi yang baik untuk rancangan ini. Persembahan penuh telah dibuat di Pantai Bersih, Bagan Ajam, Butterworth.

Tukang karang Hasman Hassan yang pernah memenangi tukang karang terbaik dalam pertandingan boria turut menjadi tukang karang serta dibantu oleh Ayiee sebagai jurulatih. Mustaffa, isterinya dan Persatuan penduduk-penduduk dan masyarakat setempat di Bandar Perda telah berikan kerjasama yang terbaik dalam menjayakannya.

Kemungkinan rancangan REMAJA ini akan disiarkan di TV3 pada hari sabtu 4hb. Disember 2010 jam 1 tengahari. Terima kasih kepada TV3 yang turut membantu dalam mempromosikan boria ke persada tanahair ini.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...