Boria Zaman Dahulu

Khamis, Mac 19, 2009

Dengan Rasminya Blog Warisan Boria DiSempurnakan



Alhamdullilah! Bersyukur saya kepada Allah kerana Majlis Pelancaran Blog Warisan Boria telah dilancarkan dengan sempurnanya Oleh Encik Siri Neng Buah, Pengarah Seni Budaya dan Warisan, Jabatan Warisan Negara, Kementerian Perpaduan, Kebudayaan, Kesenian dan Warisan Malaysia pada jam 4.00 petang bertempat di Auditorium P. Ramlee Kompleks Pustaka Warisan Seni, Pulau Pinang.

Terima kasih kepada Angkatan Budaya Sari, Jabatan Kebudayaan dan Kesenian Negara, Negeri Pulau Pinang, Pengarah Seni Budaya dan Warisan, Jabatan Warisan Negara, Wartawan-wartawan media, Rakan-rakan/penggiat seni, krew/pembantu, Kumpulan Boria Asli, Pulau Pinang dan semua yang terlibat menjayakannya.

Tanpa sokongan Anda semua, majlis tersebut tak mungkin dapat dijayakan. Jika ada sebarang kelemahan dalam menyusun dan menguruskannya, saya mohon berbanyak-banyak maaf.

Oleh kerana saya sendiri terlibat sepenuhnya dalam acara ini, maafkan saya kerana tidak dapat disiarkan lagi gambar-gambar semasa upacara tersebut untuk tatapan pelayar blog Warisan Boria sekelian. InsyaAllah saya akan dapatkan dari rakan-rakan jurugambar selepas ini.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...