Boria Zaman Dahulu

Jumaat, Mei 29, 2009

Hubungi Omara Untuk Dapatkan DVD Boria DBP




Ramai peminat-peminat boria terutamanya guru-guru yang menghubungi saya bertanyakan mengenai DVD Seni Persembahan Boria terbitan Bahagian Multimedia Dewan Bahasa Dan Pustaka yang baru diterbit dan diedarkan. Sukacita saya maklumkan, mulai hari ini saya telah diberi kebenaran menjual DVD ini dengan harga RM35 (mengandungi 2 DVD) dan kepada yang berminat boleh mendapatkannya daripada saya.

Set DVD ini - 1. Dokumentari Boria - Sejarah dan latarbelakang boria termasuk peraturan dan syarat-syarat persembahan boria. 2. Persembahan boria lama dan boria baru yang lengkap (mengandungi 7 buah persembahan).

DVD ini adalah pilihan terbaik untuk membuat rujukan mengenai seni warisan boria. Sila hubungi saya di talian - (OMARA) 013 4220091 atau email - omara353535@hotmail.com

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...