Boria Zaman Dahulu

Selasa, Ogos 04, 2009

DVD Boria Dapat Sambutan



Saya gembira kerana DVD Seni Persembahan BORIA - sebuah dokumentari boria yang informatif diiringi lagu-lagu boria terbitan Bahagian Multimedia Dewan Bahasa Dan Pustaka, Kuala Lumpur mendapat sambutan yang menggalakkan.

Sejak saya mengedar dan menjual DVD ini, ramai guru-guru dan peminat Boria dari seluruh tanahair menghubungi saya membuat pesanan. Harga satu set DVD (2 Disc) ini ialah RM35.00 dan ditambah RM5.00 belanja pos laju. Kepada mereka-mereka yang tinggal di Kawasan Butterworth, Bukit Mertajam, Permatang Pauh, Bandar Perda, Seberang Jaya, Kepala Batas dan George Town, Pulau Pinang saya akan hantarkan sendiri DVD ini.

Dalam DVD ini dapat disaksikan empat buah persembahan boria lama (sebelum merdeka) yang turut dilakonkan oleh pelawak Imuda dan tiga buah persembahan boria zaman ini oleh Kumpulan Boria Budayasari Pulau Pinang. DVD dokumentari pula mengisahkan sejarah awal boria, peraturan dan syarat-syarat persembahan boria yang dibuat pengambarannya di beberapa buah tempat menarik di Pulau Pinang.

Sila hubungi saya: Omar Hashim (OMARA) di talian - 013 4220091 atau email - omara353535@hotmail.com

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...