Boria Zaman Dahulu

Selasa, Oktober 06, 2009

Salam Dari Omar Hashim - Membukukan Warisan Boria


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera para pembaca laman Blog Warisan Boria di mana saja! Saya terharu kerana Warisan Boria sentiasa dikunjungi oleh pembaca-pembaca tetap dan juga setiap hari terdapat tetamu-tetamu baru yang sampai ke sini. Alhamdullilah segala usaha saya ini tidak sia-sia dan mendapat manfaat kepada mereka yang ingin mendalami seni warisan tanahair kita.

Saya banyak juga terima email-email, panggilan telefon dan sms yang mengucapkan tahniah atas usaha saya ini. Tidak kurang juga yang mengunjungi saya terutamanya para pelajar dari serata tempat, bukan sahaja dari sini malah juga dari Sabah dan Sarawak. Saya sampaikan apa yang saya tahu dan mereka berpuas hati dengan sumbangan saya itu. Yang penting... ilmu itu disebarkan tidak disimpan begitu sahaja.

Saya sedang dalam proses membukukan Blog Warisan Boria ini. Hasil-hasil tulisan dan catatan saya serta lebih 90% gambar-gambar kepunyaan saya dari Blog ini akan saya paparkan dalam buku mengenai kesenian warisan boria ini nanti. Saya harap segala bahan-bahan dan gambar dalam blog ini tidak diambil begitu saja untuk tujuan penyiaran kerana semuanya adalah hakcipta saya untuk dibukukan.

Sekali lagi terimakasih atas penghargaan dari kawan-kawan, penggiat seni dan boria, tokoh-tokoh, para ilmuan, pelajar, orang ramai, peminat boria dan semuanya. Sama-samalah kita sokong blog Warisan Boria ini supaya ianya lebih padat dan kaya dengan bahan-bahan yang lebih baik dan bertenaga. Hidup Warisan Boria!

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...